Posted by
BodiAyan
17 yrs ago
Hej! Jeg er lige flyttet til HK med min mand og 9.5 mdr. gl. datter for 2 uger siden fra London hvor vi boede i 12.5 aar. Vi bor i Causeway Bay og jeg vil elske at moede andre danske moedre & babyer. Vi glaeder os til at hoere fra jer!
Please support our advertisers:
Hej, Vi er lige flyttet fra Sydney til HK med min mand og vores 3 aar gamle dreng. Jeg vil ogsaa elske at moede andre danskere i HK.
Har du en email adresse eller et telefon nummer, saa vil jeg meget gerne prove at kontakte dig.
xx
Sanne
Hej Sanne, Velkommen til HK! Min email adr er: ayan_marianne@hotmail.com Glaeder mig til at hoere fra dig, Marianne x
Hej med jer,
Ved ikke, om I har fået etableret en danish playgroup endnu, men vi vil meget gerne joine jer. Jeg er 31, og min søn er knap 2 år. Vi bor i Tai Tam, nær ved Stanley, og har boet i HK i lidt over et halvt år. Håber at høre fra jer.
xx Louise
Hi marianne, I have another Danish family to ad to the group when we come. They have a 5 month old little girl and the mum will be full time mumming...so I'm sure she'll love the the Danish company! She's arriving at the end of may, so I'll pass on your email address to her.
Knus,
Adèle
Hej Allesammen! Det er bare super! Jo flere jo bedre, ikke? Sanne & jeg moedtes i dag, det var smadder hyggeligt. Louise, Adèle og den 3de Mor, I skal bare sende mig en email: ayan_marianne@hotmail.com Jeg glaeder mig til at hoere fra jer & ser frem til at vi alle er samlet! Knus,
Marianne x
You must be logged in to be able to reply.
Login now
Copy Link
Facebook
Gmail
Mail